انتظاربرای اومدنت نی نی گلم

خبر اومدنت تو دلم

1393/3/24 13:33
نویسنده : سارا
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل منننننننننننننننننننبوس

باورم نمیشه دومین مطلب این وبلاگت رو با خبر خوش اومدنت تو روز تولد بابات  دارم مینویسم محبت

عزیزم پسر گلم چن وقتیه که اومدی تو دلم خیلی خوشحالیم هم من هم باباتمحبت

دقیق امروز 5 ماه 3 روزه که تو دلم خونه کردی عشق من زندگی منمحبت

ولی خیلی این مدت برام با استرس گذشته هر ماه یه مشکلی پیش میاومد منم که دل بسته تو شدم نمیخواستم بیام و از نگرانیام بگم بهت خطا

ولی امید اینو دارم همیشه همیشه برام بمونی فرزندم پسرمبوس

 

پسندها (4)

نظرات (3)

حمیده
18 تیر 93 15:49
مبارکه سارا جون
مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:47
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
آموزش رایگان نقاشی
10 تیر 94 14:15
سلام! یکی از دغدغه های والدین کشیدن نقاشی برای کودکانشان است. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham